Sol ute, sol inne

Har jobbat idag, har gått riktigt bra!
Så skönt när dagarna bara flyter på utan större problem.
Trevligt med intro också :)
Saknade min Malin, hade en annan intro med idag.
Malin, du är fortfarande min favvo! ;)

Åkte direkt ner till stallet efter jobbet.
Misstänkte att min häst skulle ha förvandlats till ett lermonster under dagen o så rätt jag hade!
Piggborste, ryktborste, ryktsten om o om igen.
Till sist gav jag upp!
Hästen fick vara lite dammgrå :)
Kom iallafall ut i skogen på en tur, det var hur skönt som helst.
Varmt o skönt, hästen va pigg o glad.
Finns nog inget bättre!!

Nu ska jag lägga mig i soffan o bara mysa lite.
Kanske ta en öl med Per o Thomas?
Är ju faktiskt ledig i morgon o på torsdag!
 

Peace out.
 

Kommentarer
Postat av: Ämma

Sol i hjärta, sol i sinne ;) undra vem som jämt sa så!

2009-04-23 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0