Stora sängen

Tycker inte om att sova ensam, sängen har aldrig känts så stor som när Älsklingen är borta.
Inte ens missarna tar upp nog mycket plats för att man ska känna sig trygg.
Tack gode gud att jag har mina älskade stand in´s som brukar sova här hos mig när Per jobbar borta!
Brita, Emma, Eleonor o Mickis är nog dom flitigaste sängkamraterna ;)
Men i natt blir det till att sova ensam...
Vet inte varför det inte går att sova när jag är ensam, är det bara en vanesak?
Nej, det bor monster i garderoben o dom kommer bara fram när man är ensam!
Det tror jag..




Trassla o Per sover :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror helt och hållet på teorin med monstret i garderoben!

2009-04-19 @ 12:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0