What the fuck?!

Fan fan fan.
Så började min ljuvliga dag.
Låg o sov i min gudomligt sköna säng när telefonen ringer.
Det är från jobbet, dom undrade vart jag var.
Öh, hemma o sover svarar jag helt logiskt. Jag är ju ledig idag.
Nä men det är du väl inte säger samordnaren, du är ju ledig torsdag o fredag.
Du skulle ha varit på jobbet för 5 min sen!
FAAN det är onsdag.
Upp, på med kläder, borsta tänder, tar bilen ner till stallet, ut med hö o hästar
(hann inte ens tända lampan åt stackarna),ut i bilen igen, kör som en idiot till jobbet.
Allt på ca 15 min.
Kan garantera att hela dagen var upp o ner.

Åkte till Lina o Emma efter jobbet för att varva ner lite.
Kollade på Linas lilla kyckling som är ett par dagar gammal, fick sen uppdraget att kika om det var en råtta som prasslade runt bland påsarna o ja, det var en stor rackare!
Hehe, trevligt sällkap du har Lina.

Så här söt va han :)



Åt mat o fikade med Lina, Mats, Emma o Emil.
Varför blir det så att jag alltid äter när jag är hos folk?
Ser det ut som om jag behöver mat?
Knepigt..
Fick en försenad födelsedagspresent av Lina o Emma, ett jättefint hjärta som man har ljus i o som man hänger i fönstret.
TackTackTack!!
Fick även en tröj/klänning o halsband av Lina :)
Kommer passa perfekt nästa gång det blir utgång!
Thanks darling!

Pussade på lortgrisen nere i hagen o snabbmockade innan jag for hem o knölade ner mig i soffan.
Har inte rest på mig sen dess :) 

Nattelinatt på er




Kommentarer
Postat av: Sofia & Olivia

Du var snabb till jobbet, vill jag lova!

Kram

2009-04-23 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0