Det måste få ett slut!!

Jag blir så förbannad!
Hur fan kan man skada ett djur?
Ett oskyldigt, försvarslöst djur!

Det har hänt igen..
En galning far runt o skär hästar!
Nu har det hänt på flera gånger i svärdsjöområdet på kort tid..
Det är polisanmält o det finns vittnen på att en man varit in hagarna.
Tydligen har det kommit fram ett bilregnr o ett namn på den eventuella gärningsmannen!
Ikväll kl 19 blir det möte på Svärdsjö Ridklubb, alla är välkommna!

Här är bloggen till en kvinna här i svärdsjö som fått sin häst skuren.
Hon har också lagt ut bilder på stoetsskador.
http://mindsofholvretsjohanna.bloggagratis.se/

Förra året blev ju Linas häst Smefax skuren.
Han hade sticksår fram på bogen.
Ingen har sett el hört nått..

Vi vågar inte längre ha våra hästar kvar i vanliga hagen.
Skulle nån skada min C eller Troy vet jag inte vad jag skulle ta mig till!
Jag skulle inte tveka en sekund att skada den människa som gjort min häst illa!

Säger bara en sak, det skjuts för lite!!

/J




Kommentarer
Postat av: Helene

Usch, vad otäckt!

2009-08-19 @ 08:06:32
URL: http://hebens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0