Måndag

Klockan 07.07 fick jag ett sms.
Skynda dig Änny, vi är hungriga!
Det var från Lina, Emil o Alfred!
Jag hade blivit bjuden dit på frukost i 08 tiden men "nån" vaknade tidigt så det va bara att kravla sig ur sängen om man skulle få nå frukost ;)
Hann bara komma innanför dörren hos fam Haglund innan man hörde nån ropa Ääääääänny!!
O så var dagen igång!

Hela dagen har gått åt att busa med pojkarna.
Men det bästa var att jag fick se Alfred skratta för första gången!
Han låg i mitt knä o jag busade som vanligt o han började småle sen skrattade han :D



Nu har jag nyss kommit ur duschen, ska snart åka till jobbet :(
Hoppas att det blir en lugn o med trevligt sällskap!

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Martina

Attans att jag inte jobbade kväll idag då...

2009-08-03 @ 22:09:25
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0