Britas kalas o snacket går.

Igår va det britas 25årsfest som gällde!
Längesen man hade så kul :)
Brita "Shake it" Olars
;)


Hon bjöd på jättegod pastasallad o kladdkaka till efterrätt, resten av kvällen blev det bara flytade föda ;)
Sen blev det lekar!
Jag gillar igentligen inte sånt men igår va det riktigt roligt.
Till en lek behövde dom en tjej o en kille.
Jag o Robert ställde upp!
Leken gick ut på att killen skulle ligga på rygg på golvet med en ballong mellan benen o jag (tjejen) skulle ha sönder en den genom att sätta mig på den!
Är inte riktigt säker men jag tror vi blev 2a el 3a.
Oanade talanger! ;)

Sen blev det dans!
Köpte ju nya skor när jag va i sthlm, jag kan ju säga att dom är indansade nu ;)
Dansade till o med Britas pappa Tord!
Fötterna är lite ömma idag men det är så värt det.

För att slippa krångla med skjuts så erbjöd Bettan att jag fick sova hos dom!
Bettan åkte hem lite tidigare så när det va dags o avrunda kvällen gick/ vinglade/ trippade jag o Björn hem :)
Jenny fick sommarkänslor o gick barfota!
Sen kröp jag ner i soffan o somnade ganska så omgående..
Klockan 7 kom Älsklingen o hämtade mig, då hade han jobbat klart! :)

Angående snacket går..
Igår frågade en kille vart Per va o jag log o sa "behöver du ens fråga?"
Eftersom Per jobbar nästan varje helg så brukar jag svara så!
Då säger killen, "jaha! Då är rykterna sanna? Att ni gjort sluut!"
"Vaaa?! Han jobbar ju bara!"
Då visar det sig att nån har hört från nån att jag o Per gjort slut.
Det är ju inte första gången det går rykten om oss så den här gången började jag nysta upp det hela!
Tror att jag har hittat den slutet på det här ryktet...

Kul o veta att man är poppis o snacka om..
Herregud, har folk inge bättre o göra?

Nä nu ska jag kolla på lite film o kankse ta igen några timmars sömn ;)

LOVELOVELOVE.





Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, lite småkul att du lyckats nysta upp varifrån ryktet startade! Det var nog inte meningen att du skulle göra det från början.. Tji fick hon/han! ;)



Love <3

2009-08-02 @ 14:04:38
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0