Dopdag o dansavslut..

Hade en heltrevlig dag igår :)
Var i stallet kl 8 o släppte ut vilddjuren..
Ibland går som sida vid sida som lamm men andra dagar, som igår..
Då är dom som riktigt dryga hundvalpar!
Dom ska bita på varandra, varandras grimmor o grimskaft, gå åt olika håll samtidigt.
Tur att dom håller sig lugna iallafall..

Sen åkte jag till Lina o vispade grädde till tårtorna!
Packade o åkte upp till fäbon me lite saker.

Sen blev det stallet igen.
Mockade o fixade mat åt pållarna..
Passade på att pusssa lite på C också.
Världens mjukaste mule ;)

Tog med mig tårtbottnarna upp till fäbon o sen drog det i gång!
Familjen Haglund/Emilsson hade satt upp tält o dukat så fint :)
Jag fick den bästa uppgiften, mysa ner mig i soffan med Alfred medans dom andra fixade o trixade!

Dopet blev hur fint som helst.
Båda pojkarna som skulle döpas va så duktiga o skrek inte ens..
Trodde nästan att det va traditon ;)
Vi hade till o med vädret på våran sida :D
Maten va superb o tårtorna blev kanongoda!

Till kvällen blev det kräftskiva.
Älskar kräftor!
Eftersom jag skulle köra så blev det alkoholfritt vin för mig, Lina1 o Lina2.
Men det va riktigt gott det också :)

Kvällen avslutades på Mannes loge.
Zlips spelade o det var sommarnes sista spelning på Mannes.
Känns lite trökigt men det blev det riktigt bra avslutning för mig iallafall :)
Fick dansa väldigt mycket o hade jättetrevligt!

Så, hur vet ni hur min gårdag såg ut :)
Nu ska jag sussa en stund i soffan innan jag ska åka till jobbet igen!

KKKKKKRRRRAAAAAMMMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0