Utmaning!


Berätta 6 hemligheter om dig själv som du aldrig berättat i bloggen. knäppa, allvarliga, du bestämmer ;)
Vågar du?


1. Jag hatar fläskkotletter, torrt o tråkigt. Varför envisas folk med att bjuda på dessa äckliga skosulor?

2. Jag älskar fortfarande att läsa Min häst ;)

3. Jag kan slicka mig själv på nästan.

4. Jag är lite av en drama queen, men försöker behärska mig!

5. Jag har en förmåga att skratta vid fel tillfällen.

6. Elenor gav mig smeknamnet JennyKanin på gymnasiet.


Jag utmanar:

Ahmanda
Emelie
Sofie

Mickis
Ida
Marre



...som i sin tur får utmana 6 st!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan också slicka mig på näsan.. ;)

2009-08-04 @ 20:19:24
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0