Vinkväll!

Det blev en spontan vinkväll igår, hur trevligt som helst!
Marre o jag drack vin medans Brita o Eleonor höll oss sällskap :)
Tänk va skönt det kan vara o mysa ner sig i soffan, lyssna på gamla högstadielåtar, snacka o dricka vin.
Satt o sökte på Youtube o hittade så mycket gamla låtar, hihi.
Tänk vilka minnen man kan ha till musik :)
Efter ett tag fick vi nys om om att det va kräftskriva hos en bekant i Boda, så ett telefonsamtal senare så va vi där!
Har nog aldrig sett ett så orginellt o vackert hus någonsin.
Läget, inredningen, allt är jättefint med små speciella detaljer..
Larsson o Marie dom kan dom!
Det va ganska så mycket folk där, några man kände, några man inte kände.
Jag blev bjuden på wiskeyskida men jag tog vin i mitt snapsglas istället ;)
Men rastlösheten smög sig på så jag o Marre bestämde oss för att fara vidare till lumsheden på kalas!
Träffade 2 av mina äldre jobbarkompisar, hihi.
Kul o se dom utanför jobbet då o då :)
I lumshedens rockade vi loss tillsammans med lumseborna ;)
Det va faktiskt riktigt riktigt roligt!

För att sumera kvällen, lagomt lugnt o jättetrevligt!
Flera sånna tack!!



Bästa Nårsa på kräftskivan



Marre rockar loss i lumsan!
Älskar hennes skärp föresten ;)



Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0