Åh mina tåååååår...

Tänker inte säga ett ont ord om vare sig snö eller kyla...
MEN jag önskar att jag hade bättre skor.

När jag kommer till stallet hoppar jag ju i mina gummistövlar (med raggsockor i) o håller mig skapligt varm..
Det blir ju några vändor med höpåsar o sen hästar.
Så när jag var klar med stallet i morse va jag lite frusen men kröp upp i soffan på jobbet o tinade :)
På jobbet däremot har jag mina vanliga lågskor...
Inte så jävla begåvat!
När arbetsdagen var slut var mina tår sååå frusna.
I stallet väntade mina stövlar som inte va lika varma o goa som jag lämnat dom 10 timmar tidigare!
Jag mockade o gav hästarna middag ute...
Märkte då att Vilda o Smefaks inte hade nå vatten kvar..
ÅÅååhh...
När jag sista gången pulsade ut till hagen för att fylla på vatten förfrös jag nog mina stackars tår!
Kunde inte ens vicka på dom! :(

Nu sitter jag hemma med dubbla strumpor o raggisar!
Vill helst krypa ner i soffan o självdö ett par timmar men vem har tid med det?
Middagen är iallafall klar tills Per kommer hem, det är undanröjt i köket men det finns fortfarande tusen saker att göra!
Börjar nog med det roligaste, packa tills på lördag!!
Då blir det reunion i gävle :D
Ska bli så härligt att träffa alla igen...
Förväntar mig ett STORT kramkalas :P

Ska sluta drömma mig bort nu o ta tag i fattigdom o elände!

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0