Äntligen sin egen säng!

Visst har det varit fullt upp i helgen men gud vad skönt jag har haft!
Jag trivs ju som bäst i stallet o med djur omkring mig så att bo på Öster har varit så mysigt...
Varje morgon har man mötts av 4 gnäggande hästar :)
Bästa ljudet som finns!
Hunden Phila o katten Gustav har ju också hållt mig sällskap.
På jobbet har det också flutit på bra :)
Så över lag har helgen varit bra!

Men som sagt, borta bra men hemma bäst!
Har nyss krupit ner i sängen o ska snart sova.
Synd att Per jobbar nätter nu så jag får iallafall sova ensam... :(
Men det överlever jag nog ;)

Trevligt att se att Ida även gett sig till känna som bloggläsare! ;)
Vink Vink!

Hoppas sover gott :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0