Klackarna i taket!

Gårdagen uppfyllde alla mina förväntningar o mycket mer!
Förfest hos Maya tillsammans med Emelie, Mickan, Malin, Andreas, Klövis o lite okänt folk.
Det var riktigt trevligt!
Dunkade på musik på datorn o kalaset var i gång!
Det blev en hel del röverhistorier från vårat förflutna :P
Man blev påmind om en hel del saker...
Herregud vad saker man glömt, o saker man önskar att man hade glömt!
Att vi spelade "Jag har aldrig" gjorde ju inte saken bättre ;)
Haha, tur att vi har gjort lika mycket tok allihop!

Sen blev det utgång på Åh.
Hade aldrig varit där förut så det var på tiden.
Stället va väl inget speciellt men sällskapet lyfte hela stället!
Klackarna i taaaaket.
Mina tjejer kan verkligen rocka loss :D
Gud vad jag älskar er!
O tack för att ni räddade my ass från klåfingriga karlar ;)



Emeliten o Blondie ;)



Underbara Mikaela!



Söta Malin :)

På grund av snöstormen tyckte jag att det var säkrast att sova kvar i stan.
Emelie erbjöd mig att dela säng med henne så det blev sleepover i Vällan :)
Som så många gånger förr ;)
Rastade hundar o bråkade lite med Emelies bror innan vi stupade i säng.
På morgonen vaknade jag av en varm tunga som slickade mig i ögonvrån!
Det va Emelies lilla vovve Cookie som tyckte att vi sovit färdigt.
Rullade ur sängen o åt lite frukost innan vi kröp ner i soffan o kikade på tv.
Vi gottade oss med Emelies skitgoda snickerskakor :)
Hade kunnat ligga kvar där hela dagen!



Idag var det inte lika kul att heta Emelie ;)

Min goa lillasyster hämtade mig hos Emelie mot en lite muta, mc donalds!
Ett litet tips, bli inte sugen på mcdonaldsmat när sälenturisterna är i farten...
Det va absolutknök fullt!
Jag stod i kö i 40 min!
Men jag fick min mat iallafall.. :P

Nu ska jag plocka lite här hemma efter Pers lilla fest igår sen blir det stallet.
Ska bli skönt att komma ut till min Calle!
Finns inget bättre än att pussa på hans varma mjuka mule :)

Pussis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0