Lite bilder sen i lördags!

Här kommer lite bilder från festen i lördags!
Finns massa mer men det tar för lång tid att lägga upp...
Se o njut :P



Jag, min vackra syster Sofie o Bobby



Jag o Per i köket på Hea!



Sofie försöker lura i Per lite mer öl ;)



Frida, Johan o Larssa :)
Älskar Fridas min!



Per o Bibbi, söta men något allvarliga kanske?
Haha :)



Kvällens partypingla, Mickis!!



Kramkalas :D



Tjejsnack!



Flicksen rockar loss :)



Här dansades det hela natten lång!


Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi Tack! :)

2009-12-03 @ 21:29:21
URL: http://justsaramaria.blogg.se/
Postat av: Martina

Mary Kay verkar superbra! :D Har inte råd att köpa hem något nu, men så småningom blir det nog litegrann.. Jag tycker helt klart att du borde testa produkterna :) Har skrivit lite om det nu i bloggen :)

2009-12-04 @ 13:23:32
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0