God jul :)



Måste ju börja med att visa min lilla lulegran!
Ganska fin va?
O julklapparna har också kommit på plats.

Nu har jag gjort mina pass för dagen.
7-11.30 15.45-21
O nej, det är inte synd om mig ;)
Jag har haft en jättebra dag på jobbet...
Lite för lugnt men då har man verkligen hunnit ge alla den tid de behöver o vill ha :)
Trevliga kollegor hade man begåvats med idag också.
När man jobbar med vissa så märks det verkligen ingen åldersskillnad!
Haha, den ena är värre än den andra!



Ann-Sofie o jag var tomtar!
Söta va? ;)

Nu vill jag passa på att önska er alla en jättegod jul!
Hoppas eran dag har varit fulld till bredden med mat, skratt o fina klappar :)

Kramar J




Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Så sööta så :)

2009-12-28 @ 12:20:59
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0