Jenny hade varit snäll ;)

Tackvare mina kära kollegor fick jag sluta nån timme tidigare o hann hem för att fira jul!
Det här kommer inte att glömmas.
Det lovar jag...

Jag o Per var hembjudna till Pilbo för att äta med min familj :)
Mammas mat är alltid bäst ;)
Då kunde vi snacka matkoma!
Sen blev det glögg o knäck, me like.
Efter det blev det julklappar!
Mamma sa att jag fick så många julklappar för att jag aldrig var hemma så hon inte visste vad jag gjorde för bus ;)




Är man som ett barn på julafton eller vaddå? :P
Paaaaaket!!
Örhängerna jag har på mig fick jag av Per i julklapp :)
Tack älskling!



Jag tänt ljus i mina nya ljushållare som jag fick av mamma o pappa.
Visst blev det mysigt ljus? :)

Önskar att snöstormen kunde dra förbi.
Får lägga mig i soffan o drömma mig bort istället...
Vill så mycket hellre göra nått annat än ligga här.
Kryper i kroppen på mig!
Vill inte vara ensam....

Men i morgon bli det festligheter med tjejerna!
Weeeiiiiii :D

Kramar till er :)









Kommentarer
Postat av: Emelie

Och jag laddar som sjutton!

2009-12-26 @ 16:15:45
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0