Julbord på Dalasalen!

Igår var det dags igen för julbord med jobbet.
Jobbade först 7-16.
Efter jobbet åkte jag med Emma hem på en fördrink o lite tillpiffning :)
Fick träffa Bernard o Bianca för första gången ;)
Varje år äter vi kollegor julbord tillsammans men istället för Trollnäs som vi brukar så blev det på Dalasalen i år.
O det va ett riktigt lyckat byte tyckte iallafall jag :)
Maten va riktigt bra!
Har inget jag kan komma på att jag saknade.
Jo knäck!
Men lite mindre sötsaker skadar ju inte för min del...
Jag fick så det räckte ändå :P
Skumtomtar... Mmmm....




Emma o Vickan!
Emma har hittat efterrätterna ;)




Mina darlings Frida o Brita :)



Marre, Madde o Pia.



Magnus ser så söt ut så.



Kommer inte ihåg vad bandet hette som stod för underhållningen...
Duktiga va dom iallafall!
Den lilla tjejen till höger hade en röst utan dess like!
Tror hon hette Thilde.
O brevid henne står Johan som fick oss flickor att förvandlas till fnittriga groupies ;)
Vi fick lov att göra en turordning för karln...
Haha!
Hur som helst va det en jättelyckad kväll!
Maten va god, underhållningen var bra o sällskapet var riktigt trevligt :)

Me like!

Kram

Kommentarer
Postat av: mickis

kickis scen & suprise ;)

2009-12-19 @ 13:23:04
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0