Kupolen o Valbo :)

Då va den värsta julhandlingen över..
Kupolen o Valbo har blivit grundligt inspanade!
Blev en julklapp till Per ;)
Hoppas att han blir glad, jag o Yvonne gillade den iallafall!
Men det blev också 2 julklappar till mig, hihi.
Så har jag hittat lite mer till mina nära o kära som jag ska köpa lite senare!
Tack Yvonne för den här dagen!
Alltid lika trevligt :D


I morgon blir det en resa ner till sthlm.
Tåget går 06.17 från falun...
Så det blir en tidig morgon!
Jag ska på förmöte inför Indien nere i sthlm.
Vi ska träffas allihopa o få all info.
Vart vi ska, vad vi ska göra, hur man videobloggar, vaccinationer m.m
Ska bli kul :)
Har bokat in en snabbdejt med Emme också!
Jippie :)

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Martina

Jenny, du är bara för bra. Jag blev alldeles tårögd av dina fina ord. Du är bäst, och jag älskar dig! Så glad att du finns för mig. Puss och kärlek!

2009-12-09 @ 22:18:47
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0