Ledig idag

Äntligen en ledig dag :)

Eller ledig o ledig, ledig från jobbet iallafall!
I morse va jag till stallet o släppte ut pållarna sen tog jag tag i mockningen direkt.
Skönt att få det överstökat!
Åkte hem o tog ut Diva på en promenad.
Hon sprang fram o tillbaka o lekte i snön!
Kom hem o va lite småfrusna så vi kröp ner i sängen o värmde våra kalla fötter o tassar hos Per ;)
Väldigt snällt :P
Sen har vi varit ute nästan hela dagen o pysslat...
Fixat mina fälgar så nu snart hoppas jag att mina nya däck kommer på :)
Sen har jag skottat o plogat gården...
Va faktiskt riktigt roligt!
Tur man har 4 hjulingen ;)

Nu har jag myst ner mig i soffan.
Ska skriva klart julkorten o fixa de sista julklapparna :)
Mys mys :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0