Åska..

Det har nyss dragit förbi ett riktigt åskväder här hemma..
O jag älskade det! :)
Det kom lite regn o så mullrade det så där mysigt.
Jag får bara lust att krypa ihop på altanen o bara vara..
Låter det tossigt?
När jag va yngre o bodde hemma brukade vi alltid vara vid en badplats som heter Vällan.
Litet men så himla skönt ställe o vara på..
Vi brukade vara där ganska mycket fast det inte va badsäsong :)
O när det åskade o blixtrade satt man i omklädningsrummet o skrallrade..
En o annan klottring har det väl också blivit på väggarna.
Tänk va många bekymmer man har delat med sig av på bryggan el i omklädningsrummet vid Vällan.
Sommarminnen..

Idag ska jag iallafall åka in till Falun  o träffa några av flicksen som jag gått i skolan med :)
Ska bli så himla kul!
Har inte träffat vissa av dem på måånga år.
Men nu har Emelie o Ida fixat så vi ska träffas o ha lite picnic :)
Hoppas bara att jag kan få skjuts in till falun då jag är billös för tillfället.
Audin ska repareras lite :(


Hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: mickis

Tänker massor på dej gumman..finns här vet du!

2009-07-01 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0