En kväll med Nårsa

Då sitter man framför datorn igen då..
Börjar känna mig lite som en internetmissbrukare ;)
Nädå, så farligt är det inte än!

Lyckades pricka in en dejt med Eleonor idag.
Första gången på väääldigt länge!
Så jag tog Pers martini bianco o for hem till Nårsa :)
Det va riktigt gott med martini, juice o sprite!
Vi tog bara nått glas eftersom Nårsa ska upp o jobba i morgon, stackarn :(
Vi kikade lite på tv, pratade av oss lite o så färgade jag håret på Når.
Hoppas hon blir nöjd!
Medans färgen torkade så satt vi på youtube o kikade lite..
Fick ju lov o visa Elin
http://www.youtube.com/user/ElinOlars ;)

Såg att Elin hade fått nån taskig kommentar..
Blir så himla less på såna människor!!
Är det verkligen nödvändigt att skriva nått så dumt?
Varför inte bara hålla käften om man inte har nått vettigt att komma med?
Vi tittade också på några klick när en tjej dansar, hon kunde dansa!
Men då är det nått pucko som måste kommentera hennes vikt!
Va fan?!
Det var en normalstor naturlig tjej som va riktigt duktig på att dansa.
Idioter..

Om du läser det här Elin, du vet att du är riktigt duktig o begåvad!
Du har fått så mycket beröm av så många! :)
Folk är bara avundsjuka, det vet du va?

Nu ska jag sova, ska upp tidigt.
Först blir det stallet o pyssla om C sen åker jag o Per ut till stugan med sofie o nicke.
Man får passa på när man får en dag ledig tillsammmans ;)


Rog :)



Nattinatt




Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, vad less jag blir! Kan de inte bara vara tysta istället för att trycka ner andra!? Lågt är vad det är.. Ha det skönt ute i stugan o stressa inte upp dig för mycket! :)

Love, Martina

2009-07-09 @ 06:13:58
URL: http://mariamartina.webblogg.se/
Postat av: Linda

hoppas du sett mitt mail som jag skickade till dig angående betalningen på medlemsavgiften =) kraam

2009-07-09 @ 16:15:43
URL: http://lindastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0