Heaven on earth..

Har haft en ganska bra dag idag... faktiskt.
Höll på att flippa ut här hemma så jag åkte till falun o hämtade syster o mammas vovve Peggy.
Jag hade Diva med mig o så åkte vi ut till sommarstugan i Bjurs.
Det finns inget vackrare ställe, inget så fridfullt o perfekt!
Heaven on earth :)
Hundarna badade o jag o Sofie satt på bryggan o bara var..
Pratade inte mer än nödvändigt.
Så skönt.
Tur jag har systeryster :)

Nu på kvällen har jag varit i Östansjö o tagit in hö tillsammans med fam. Emilsson o Haglund :)
Första vändan är på plats så nu är det bara resten kvar..
Känns så bra o veta vart höet kommer ifrån, att det är torrt o bra.
Det luktade sååå gott med nysködat o torkat hö.
En sak är då säker...
Jag kommer vara helt slut i morgon!
Men det kändes så bra att jobba med kroppen, inte behöva tänka så mycket.

Morfar vet jag inte så mycket mer om än..
Det är bara tiden som kan utvisa hur mycket skada kroppen o hjärnan har tagit av den här stroken.
Han sover nästan hela tiden o kan knappt prata.
Men han har ropat efter mormor :(
Han fick sin stroke exakt 3 månader efter mormors dödsdag..
Jag ska nog åka in o träffa honom i morgon.
Då ska jag också åka in o hälsa på farfar...
Har inte haft den psykiska orken att hälsa på honom på ett tag.
Men jag hoppas att han förstår...

Nu ska jag äta lite, min underbara Per hade lagat mat tills jag kom hem :)

pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för senast!

Tänker på dig tjejen!

2009-07-03 @ 20:48:42
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Usch va jobbigt!! Kram!

2009-07-03 @ 23:02:28
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0