jobb o jobb

Då har man snart avverkat den sjunde arbetsdagen på rad..
Börjar gå trögt nu.
Riktigt trögt.
Trögare än på länge.
Skulle sluta kl 21 igår men så blev ju inte fallet.
FUCK!
Tur att jag har min kollegs :)
Det kryllar verkligen av vikarier på jobbet just nu..
Skäms lite över att erkänna att jag faktiskt inte kan namnet på alla..
Jag ler o håller god min sen springer jag o tjuvkikar på schemat.

Efter jobbet igår så va man ganska så le på allt.
Det närstan kröp i kroppen på mig..
Då sa min kloka vän Martina åt mig att åka till C ett tag :)
Du är klok du Tiinisen!
Så det gjorde jag.
Stackars C fick sig en make over, tyvärr blev frisyren en aning för kort..
Han ser ut som ett får korsat med en ponny.
Hoppsan..
Men han tyckte nog bara att det va skönt att få komma in i sin box o mysa med matte o käka äpple!

Nu ska jag kämpa vidare med arbetsdagen sen ska jag åka ner till stallet o spana in mit klipp igår ;)

Love.




Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Nämen har du fått en fårponny :)

2009-07-26 @ 11:53:49
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, man har väl sina ljusa stunder ibland ;P Hoppas du blev lite avslappnad iallafall, så du kunde sova när du kom hem :)

2009-07-26 @ 11:55:30
URL: http://mariamartina.webblogg.se/
Postat av: Sofia & Olivia

Den fårponnyn vill vi se bild på...:)



Kramen

2009-07-26 @ 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0