Mysnatt :)

Inatt har jag nog haft den mysigaste natten på länge.
Eftersom jag skulle lasta Callisto o åka tidigt på morgon så bestämde vi att jag skulle sova hos Lina.
Emil går in i lekrummet där jag skulle sova o peka på sängen, Lina retades o frågade om Emil skulle sova med Tant Jenny. Trodde faktiskt att han skulle säga nej ;)
Men istället så nickar han o säger Mmm!
Det är nog det vanligaste ordet från lilleman ;P
Sagt o gjort!
Jag har delat säng med en sparkandes 2 åring i natt :)
Han sov så himla snällt men fick han täcke på sig då sparkade han tills det åkte av!
Det är så himla kul o titta på barn som sover, dels för att dom är så snälla o tysta då o att dom gör så roliga miner!
Vaknade en gång av kalla små tår mot min arm, han låg som en ostkrok!
Klockan 5:20 vaknade Emil o tyckte att det va dags att kliva upp..
När han såg att jag hade vaknat så flinar han o säger HEJ!!
Fick honom inte att sova igen...
Då fick Mats o Lina tilbaka honom ;)
Trodde att han skulle somna om när han fick sova hos dom men inte.
Upp o hoppa!!



Emil buuuuuus!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Gud va han är lik sin mor!

Ja det är mysigt att sova bredvid en liten skrutt, min sängkamrat är ju lite mindre :)

2009-07-27 @ 22:21:56
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0