Valbo med Gnossarna o Stina!

Har nyss kommit hem från Valbo.
Valbo 2 ggr på en vecka, det är inte fy skam det eller!
Åkte med Malin, hennes syster Michaela o Michaelas bästis Stina :)
Malin trodde att det skulle bli påfrestande o åka ensam med bladdermajorna så jag erbjöd mig att följa!
Men jag kan lova att flickorna i baksätet inte fick så mycket syre när jag o Malin satte igång..
Haha, vi kan snacka!
Jag o Malin rockade loss i bilen till Ronny o ragge, drängarna, magnus uggla m.m
En bland skiva med gamla godingar!
Jag märkte en sak iallafall...
Vi kan verkligen inte sjunga!
Men kul va det..
Tänk att man kan vara så olika men ändå passa så bra ihop!

På ikea handlade Stina nästan allt man kan behöva till sin lägenhet!
Mycket saker blev det!!
Men tänk va snyggt det kommer att bli :)


Stina med sin lilla shopingvagn.


Tur Malin har sin älskade volvo.
Där får man plats med grejjor!


Stina med sitt efterlängtade Banjo träd :)


Nu ska jag pussa lite på älsklingen innan han sak åka till jobbet.
Men vad ska Jennys göra ikväll då??
Det återstår att se.. :(

J

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, det finns en sida där man kan göra roliga bilder med sina egna.. :D

Valbo brukar bli farligt för plånboken.. Jag vet inte om jag hade vågat åka dit en andra gång ;P

2009-07-13 @ 06:31:09
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0