En riktig omgång!

Lina2 (Erks) kom ut för att rida Smefax idag :)
Så himla kul o se nån annan rida den hästen!
Han ser inte mycket ut för världen alla gånger men ni ska se när hästen börjar jobbas!
Han är så snygg att se på :)
Lina fick honom att trampa på väldigt fint.
Hästen går i from o ser så himla nöjd ut, det är en fröjd för ögat!
Misstänker att både Smefax o Lina kommer ha lite träningsvärk imorgon ;P




Efter Smefax var det min tur ;)
Jag behövde inte jobba men jag fick en riktigt omgång.
Jag har ju problem med ryggen så Lina kom hem o masserade mig.
Så skönt att få massage i sitt eget vardagsrum!
Hur kan denna vackra späda kvinna ha sånna nypor?!
Hon hittade ganska många ömma punkter kan jag lova!
Mellan skulderbladen är jag alltid öm men idag hittade hon nån helvetiskt ond punkt vid höften, ner mot rumpa o låren.
AAAAJJ!
Men nu känns hela kroppen sådär varm o mosig :)
Jättetack Lina, gudomligt skönt som vanligt!

Nu ska jag sussa.
Ska upp tidigt imorgon o släppa ut Smefax o Troy, vi får se hur det blir med C :(

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Martina

Så fint du fått till bloggen! :D



Håller alla mina tummar för C, hoppas han blir bättre!

Kram!

2009-06-05 @ 09:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0