Jag o min fina C :)

Idag tog jag o C första ridturen på väldigt länge..
Det är nästan en månad sen den där otäcka hovbölden kom o förpestade tillvaron för mig o Callisto.
Men efter en dyr veterinärräkning, 3 besök av hovslagare, många promenader så var det äntligen dags för en ridtur. Solen höll på att gå ner, det var lagomt varmt, det luktade nyslaget hö överallt o jag sitter på min pigga, glada, friska häst! Ni anar inte hur lycklig jag är just nu!

Nu väntar en försiktig igång sättning o så håller vi tummarna att vi är i from tills det är dags att åka till blge på träning i slutet på sommaren!






Snälla rara, låt inget mer gå fel nu..
Är det inte dags att mina stackars nerver får varva ner lite?
Aja, det är bara att bryta ihop o komma igen ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0