Lina, i väntans tider..

Nu ligger vännen Lina på BB :)
Fick ett sms i morse "Nu håller det på att hända något.. Kram"
Tror ni att man har haft tankarna i det blå idag?
Pratade med henne för ca en timme sen, då var hon öppen 4 cm o hade värkar 4-5 minut.
Jag är så nervös o så glad!
Väldigt spänande när man har varit med hela vägen.
Lina avslöjade ju ganska tidigt för mig att det skulle bli tillökning ;)

Väntar bara på samtalet nu, vill ju höra så allt gått bra!
Hoppas att det inte blir 28 timmar som det tog med Emil.
Härda ut vännen!

Skickar massa styrkekramar till Lina, Mats o bebis Haglund i magen (?)



Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Oj!!! Är hon på förlossningen redan, va kul!! Gud så spännande!



Jo men du var ju så fin igår, jag hade ju inte ens sminkat mig. Hade ju hellre sett dig på bild ;)

2009-06-10 @ 19:58:54
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0