Måndag..

Jaha, då var det måndag igen...
Dags att prallra sig iväg till jobbet o gör lite nytta.
Jobbar 12-21.30 idag.
Skulle hellre ligga kvar i sängen med Diva o vänta på bättre väder.
Men det ser ju inte ut att hända den närmsta tiden så det är väl bara att kliva upp!

Hade en urmysig dag igår, jag o Martina åkte till Björbo o lyssnade när min kusin Elin sjöng.
Jag o Martina har varit kompisar sen vi va små.
Min moster blev granne med Carro (Martinas mama) när martina bara var 2-3 år.
Sen dess har vi hållt ihop men med lite upphåll då o då.
Det blir ju lätt så när det skiljer i ålder, olika skolor o när det blir en bit emellan oss.
Men vänskapen har alltid funnits där :)
Det va så kul o ta med Martina så hon fick höra Elin sjunga.
Martina sjunger också (Änglalikt kan jag lova)
Tror att både jag o M fick gåshud när vi satt o lyssnade på Elins 13åriga stämma!
Undra vart den där rösten kommer ifårn?
Det ligger ju inte i släkten om man säger så ;)
4 låtar sjöng hon trots att hon va superförkyld!
Envis o duktig, det är min stumpa det!

Nu ska jag åka o kika till hästarna sen blir det jobb.

pussohej!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad kul det var! Helt klart en av de bästa dagarna på länge.. :)



kraaam!

2009-06-15 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0