Mannesloge med grannarna igår

Det blev Mannes igår.. igen ;)
Det blev förfest hos världens bästa granne Thomas.
Det trillade in lite folk o vi drack nån öl o hade så trevligt så :)
Fick mig en lite pratstund med Marre, gillar verkligen den tösen!
Vi är nog mer lika än vi tror..
Jag kom på mig själv att jag var helt klädd i svart, lackleggings, skjorta, skor, jacka o diadem!
Kul..
Men Marre hade ett rött nagellack som fick piffa upp det hela :)
Det va alledes lagomt med folk i puben på Mannes men på dansgolvet var det knökfullt.
Väldigt många seriösa dansare.
O så jag såklart!
Mina danskavaljerer hade ju firat roddsegern så det blev inte så många danser med dom..
Liiite väl runda under tassarna men det gick ganska bra ändå?
Eller hur pojkar? Haha!
I slutet på kvällen var det knökfullt även i puben.
Träffade Lina Erks o hennes kille Pärlan där.
Så nu är jag o Per bjudna in till stan o hälsa på, man tackar!
Men största överraskningen var ändå när jag fick se min Malin på Mannes!
Gnossegull.. ;)

När kvällen led mot sitt slut fick jag sällskap med några grannar hem.
Inte helt fel att bara kunna GÅ hem..
Diva fick en nattpromenad sen blev det sängläge!
Jag, Per, Diva o en katt fick dela på sängen.
Börjar djuren bli lite bortskämda? ;)



Entren till Logen.
Karlarna står på led ;)



Inne på dansbanan.
Visst ser det kul ut? :)
 (bilder från Mannes.nu)


Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0