Min lilla krake :(

Mannes premiär idag :)
Jag har längtat så efter att gå ut o dansa igen men tyvärr kan jag inte va med ikväll.
Jag ska jobba delad tur idag o i morgon :(
Jobbar till 22 idag sen måste jag åka till stallet o pyssla om min pålle.
Han är fortfarande halt o har puls men han är mycket bättre.
Ingen feber o inte alls lika svullen..
Hovslagaren var ut idag o han hittade hovbölden!
Så nu är det hål på den.. Äntligen.
Nu är det bara att fortsätta med jodomslag tills allt gojs är utsuget.
C hatar att få lov att stå stilla men han verkar hålla sig lugn när han går ute i sin egen lilla hage.
Håller tummarna nu så C blir frisk snart!
Jag vill börja komma igång med träningen igen!
Sadelletandet fortsätter...


C i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0