Planeringsmöte

Kom nyss hem från blge där jag har varit med o planerat inför Peace and love.
Jag ska jobba fackligt under P&L dagarna så nu har vi beställt lite material som vi ska dela ut bla, godis, tuggummi, hörselproppar o regnponchos.
Allt som kan behövas på en festival!
Tyvärr inga kondomer, det var nån löjlig människa som satte stopp för det.
Förstår mig inte på folk ibland.
Men men..
Har ni vägarna förbi så kika gärna in i LO tältet o hälsa på.
I´ll be there!
Nu håller vi tummarna att det blir en toppenfestival med vackert väder!
Can´t wait :)

Förövrigt är det ingen bra dag idag.
Vet inte varför, kan vara det jäkla skitvädret :(
Känner mig nere o trött.

Nu längtar jag bara efter min honey.
Ska snart pallra mig upp till ICA o hämta min nya sadel..
Håller tummarna att den passar på C, annars får jag skicka tillbaka den o leta vidare!

Baj baj.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Va kuuul! Synd på kondomerna, de gick åt som smör i solsken förra året!!!

2009-06-04 @ 22:20:14
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0