Semesterdagar

Nu måste jag planera lite för att få ut det bästa o mesta av mina semester veckor!
Få se.. Vad har jag hunnit med hittils?





Bad o mystime tillsammans med familjen Haglund :)
Emil o pappa Mats plaskar i det varma vattnet.




Lunchade med Brita i Nysjön.
Solade o bara hade det skönt!
Hade Diva med så hon fick bada lite.. ofrivilligt ;P




Här ska jag spendera mååånga timmar :)
För jag har Semester!!

Nu ska jag snart åka till Linghed o kolla på rodd.
Britis ska ro..
Misstänker att det kommer svida lite ;P

Ha det underbart nu alla!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig badbild! ^^

2009-06-30 @ 17:46:36
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag måste komma o hälsa på dig/er i huset snart! Nu är jag ju o åker där ute för jämnan ;)

2009-06-30 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0