Sjukling.. :(

Jag va nyss ut o plundrade glassbilen som stannade här utanför.
Glass o halstabletter är näsatn det enda jag kan äta nu.
Jag hade lite ont i halsen o va hes igår men inatt brakade det loss!
Jag har hostat o haft så ont..
När jag va på Mannes i lördags lyckades jag också få en armbåge i sidan o det gör rejält ont när man hostar!
Ni vet när man har ont i halsen, när det känns som om man har en stor klump i halsen?
Visst är det hemskt?!
Blir tokig!
Jag har inte tid med det här..
Jag får ju semester på måndag!

Per åkte precis till jobbet så ikväll blir det bara jag o Diva..
Borde börja fundera på nån halsvänlig middag också..
Orka.

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jaaa jag köpte också glass!!! Mumelimums!

Trist å va sjuk, krya på dig sötnos!!!

2009-06-23 @ 18:17:42
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0