Sussa!

Nu är jag hemma efter ännu en dag i blge.
Har haft hur roligt som helst, träffat folk o lyssnat på musik! :)
Men nu är tant Jenny trött..
Ska bädda ner mig i källaren i gästrummet, där är det svaaaalt o skönt.
Diva vågar äntligen gå i vår branta trapp så nu kan hon också sova med mig :)
Jag jobbar delad tur i morgon sen blir det semester..
Så himla skönt!!

Måste bara berätta att jag fick en väldigt trevlig överraskning igår.
Bästa Sofie kom o hälsade på!!
Inte systeryster Sofie utan Sofie Malmström som jag växt upp tillsammans med :)
Hon va o jobbade i närheten så hon kikade förbi.
Så kul o se henne igen!
Det blir lätt långt mellan gångerna.. :(
Men Sofie, u made my day!! :)

Hoppas ni har haft en soolig o skönt helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0