Utekväll :)


Idag har fröken Larsson träningsvärk!
Det blev Torsloge igår :)
Jag, Wille o Larssa åkte till Torsåker på dans medans Per o co åkte på Rock stad falun.
Vet inte varför men jag blev riktigt nervös när vi kom till Torsåker.
På skylten stod det "Tors loge, Mogendans"
Vaddå mogendans?
Jag är inte ett dugg mogen el erfaren men jag ville ju dansa!
Men efter första dagen så släppte nervositeten..
Fick lära mig dirty foxtrot av en danslärare.
En snygg sådan var det också ;)
Haha, det va verkligen en super trevlig danskväll..
Men ett tips, ska ni ut o dansa, ha inte en svart kroppstrumpa på dig!
(Svart poloklänning)
Det blir riiiktigt varmt!
Men alltid lär man sig nått :)

Kvällen avslutades med ett dopp i Malmjärn.
Det va inte skönt!
Men ganska så nödvändigt, vi va ganska så svettiga alla tre.
Luktade inte mumma i bilen kan jag lova!!

Det blev en dusch när man kom hem sen sova man väldigt gott!
Tills klockan ringde... ;)




Den glada chaffören!
Wille körde dock hem, Jenny fick ta en öl :)



Bratzen i baksätet ;)
Nicke o Danne åkte med in till Rockstad falun med Per o co


Kramelikram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0