Back in reality

Då har man spenderat 2 dagar i järna.
Åkte till mormor o morfar i går em sen blev övernattning hos moster monica.
Trodde inte att jag skulle hålla mig vaken ända hem så jag o Ammi sov hos Monica.
Man håller i gång o håller modet uppe men när man sätter sig då kommer allt över en, dubbelt upp.
Tur jag har mostrarna o mamma!
Åkte tillbaka till mormor idag o träffade henne nån timme innan det va dags att dra sig hemåt.
Svängde in i Björbo för att träffa kusinerna en snabbis, snabbisen blev 3 timmar.

Helt sjukt hur fort dom växer upp.. Det va ju nyss man busade med lilla elin, byggde kojor av kuddar o täcken, luktade på en nyfödd oscar :)
Nu är dom snart vuxna känns det som!
Elin har världens vackarste sångröst o älskar att sjunga.
Oscar är alltid glad, busar o skojar så man undrar var energin kommer ifrån!
Hoppas att dom kommer o hälsar på snart så jag får pyssla om mina älsklingar.. :)

Nu ska jag kolla klar på scrubs sen blir det nattinatt.

Over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0