Road trip till Nås

Ibland känns det som om man bara behöver en paus, en paus från all vardag o bara vara! Så idag när jag var ledig passade jag på att ta en liten road trip till Nås för att hälsa på Helen o Yvonne. Vi har inte känt varandra speciellt länge men det märks verkligen inte! Vi träffades på en fackligkurs i början av vintern o sen har vi hållt kontakten :)
Dom kom o hälsade på mig o Ellis i svärdsjö på alla hjärtans dag, det blev en kväll vi sent kommer glömma!
Vilket gäng ;) Idag fick jag träffa Helens söta trollunge till son Leo o hennes hundar.. Man blev lite kär!
Fick även träffa Yvonnes sambo, som måste ha världens kortaste minne.. Glöm inte papprena säger Yvonne. 2 min senare är han på väg ut genom dörren.. Utan papper. Vad skulle karlarna göra utan oss?
Nu väntar en riktig tvkväll med älskligen innan det är dags att kila ner till stallet o ta in hästarna.

Allt som allt, en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0