Tröttheten tar ut sin rätt

Trassla o Isa :)

Hade tagit ledigt idag för att jag skulle på möte med facket.. Karin DP hade fixat vikarie o allt.
Skickade iväg ett mail igår till kommunals ordf. för att dubbelkolla tid o plats.
Fick svar lite senare.. Det fanns inget möte, jag hade kanske tagit fel på månad el nått!
Letade i mailen o papprena här hemma för jag var säker på att det var rätt datum men hittar inget.
Kaoset i mitt huvud börjar visa sig mer o mer.. Dags för en taktikvila kanske?

Var ut med Callisto idag. Min älskade häst känner direkt när nått är fel..
Jag kunde inte slappna av o släppa alla tankar så Calle såg till att jag fick lov att tänka på nå annat, typ sitta kvar!
Han var helknasig! Blev rädd för en traktor, röda bilar, en hund o en snöskyffel.
Jag fick lov att jobba bara för att hålla alla hovarna på backen..
Känner redan att musklerna i ryggen börjar ömma.. jippie.

Vi tar nya tag i morgon! Ska släppa ut hästarna sen blir det frukost hos Lina o Emil :)
Ska rida Faksen först sen blir det nog Calle om vi hinner!
Nu är det snart dags att gå o sussa, Per jobbar natt så mina små ludna monster ligger redan på hans sida o sover!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0