Make me smile

Har varit lite väl mycket tråkigheter på sistone men alltid finns nån ljusglimt.
Saker som får mig att le..

När Callisto gnäggar när man kommer till stallet.

När Per imiterar kakmonstrer, Kakmonstret vill ha ALLA kakor :)

Solsken

När 9åriga kusinen Oscar säger att jag är hans favorit, för jag är hans goskusin

Bebisar

När folk ramlar el snubblar, skadeglädje ;)

När Trassla är nybadad

Dansa, hellre mycket än bra

Pussar

Djur bebisar, alla djur är söta när dom är små sen tål det att diskuteras

När Emma säger Men guuud vad mysigt

När Mickis spiller el slår sönder vinglas ;)

Tecknade filmer

Min Göran, min älskling :)

Bus

Lyckliga slut

När folk gör gjort sig, bara det inte är jag

Den dagen golfen startar kommer jag att storle

Musik

Mina vänner, som finns där jämt


Kommentarer
Postat av: mickis

meen Jenny,nu förstår jag inget..jag?vinglas?HAHAHA

2009-05-16 @ 10:25:25
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0