Söndag..



Kom nyss hem från Marianne o Johan, har varit där o käkat kina mat.
Äckligt gott :) Nu är man så där mätt att man aldrig vill se mat igen.. Hua!

Idag har det varit dressyrtävlingar på klubben så jag åkte upp o hälsade på Malin.
Det är alltid lika kul att umgås med Gnossan.. Hon kan vara så glad o positiv ibland! Ingen kan ge så fällande komentarer som hon.. Som ofta är ganska så sanna! Haha.. Hjälpte henne att ta in klubbhästarna när tävlingarna var klara. Buzz hade lyckats trassla in sig i täcket så han knappt kunde röra sig.. Duktig knäpphäst!
Underbara årstid!! Börjar faktiskt längta lite smått efter sommaren.

För min o Calles del blev det en barbackatur på eftermiddagen. Han var så lugn
 o snäll så jag misstänker att han hade lika mycket träningsvärk som matte! Hahaha!

Såg en så snygg o maffig valack på tävlingarna, vill också att Callisto ska se ut så ;)
Man kanske ska önska sig privatlektioner i present?



Kommentarer
Postat av: Ahmanda

nejmen, menar du att Calle inte är maffig och snygg ? Det tycker jag :D

2009-03-09 @ 22:42:13
URL: http://wksporthorses.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0