Årets första dopp, dubbelt upp!

Japp, i dag har jag badat!
Första lilla doppet var nere vid Emilssons badplats tillsammans med Lina o Emil.
Lina badade förstås inte, fryslort! ;)
Emil tyckte att det va jätteskönt att få vara lite nakenfis!!
Jag badade bara benen.
Ska försöka gå ner med C till sjön o bada av honom lite.
Har fått ett myggshampoo o det vore ju inte helt fel just nu.

Per o Gorby (Jon) skulle åka till en tjärn i Gårdvik o fiska nu på kvällen så jag passade på att åka dit o hälsa på dom.
Vilken kväll!!
Varmt, soligt, spegelblankt vatten o ädelfiske!
Kan det bli bättre?
Vi fick dock inte upp mer än 1 regnbåge o 1 öring men vi tappade flera fiskar.
Vi hade verkligen otur, linan gick av, fastnade i sten, fisken slet sig..
Ja, alla sätt man kan tappa fisk på gjorde vi!
Men vad gör det med en sån toppenkväll?
Jag o Gorby passade också på att ta ett kvällsdopp!
Det va ganska kallt men efter en dag i solen så va det superskönt!
Så skönt att doppa sig i kallt vatten, man känner sig så fräch efteråt :)

Nu ska jag, Diva o Per mysa en stund i soffan sen blir det sängen.
Diva får dock ligga på sin rosa prickiga filt på golvet :)

Nattelinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0