De viktigaste.

Ibland känns det som om vänner försvinner lite.
Jag vet, jag är också sån.
Man glider ifrån varandra lite i perioder..
Ibland medvetet o ibland inte.
Ibland hittar man tillbaka o ibland inte.
Den bästa slags vänskap, (tycker jag) är den som man inte behöver underhålla varje dag.
Man behöver inte prata jämt utan det kan gå ett tag utan att man hörs av men man vet ALLTID att dom finns där.
Det är så tryggt att veta att dom bara finns ett samtal bort..
Det är vänskapen som räkas.

Hade en lovely pratstund med Yvonne igår.
Längtar så tills i juli, yeay!!

Ahmanda ringde idag, har inte hörts sen jag kom hem från Uppsala.
Men vi babblade på som vanligt :)
Så kul att höra att allt fungerar med nya hästen Manne!
Kanske man ska önska sig en hopplektion när hon kommer på besök? ;)

Sen ringde lillasyster o pratade lite.
Saknar henne som en tok.
Skönt att hon kommer hem snart :)

Till mina vänner.
Jag är så glad att jag har er.
Ni är viktigast!

Kommentarer
Postat av: Manda-Panda

Självklart blir det hopplektion stumpilump :)

Jag har en plan också, vi åker ju snart till egypten, kommer hem den 29e, och sedan är jag ledig hela resten av den veckan, så då tänkte jag faktiskt hälsa på dig, vare sig du vill eller inte!

KRAM!

2009-05-31 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0