Fart o fläkt

Känns som om jag inte har suttit ner mer än 5 min idag.
Det har verkligen gått i ett!
Lina kom o hämtade mig vid 09:40 i morse, jag hade lovat att följa med när Emil skulle allergitestas.
Mamma Lina tycker inte om sprutor :(
Men vilken unge!
Han sa inte ett ljud varken vid pricktesten el blodproven!!
Jag fick låna såpbubblor av sköterskan så han hade nått annat o titta på :)
Vet inte vem som gillade det mest, han el jag :P

Började jsen obba 12:30.
När jag ska börja jobba så märker jag att det inte finns nån bil åt mig, alla cyklar var det punka på.
Så suuurt.
Hade inte tid el lust att gå hela vändan.
Skulle handla o hade ganska så långt att gå..
Blir så irriterad när folk inte tänker sig för!
Som tur var kom Karin DP med en bil precis när jag skulle börja gå..
Kvällspasset gick bra, fick dock lov att jobba över pga den där jävla mätningen.
Vi ska mäta tiden vi är inne hos brukarna, indirekt brukartid, övrig tid, restid m.m.
Det tar sin lilla tid kan jag lova!

Kände att jag behövde stressa av lite innan jag åkte hem så jag for ner till stallet.
Klockan va väl halv tio el nå sånt men det var ju fortfarande ljust ute :)
Tog ut C på en liten barbacka tur.
Han var så duktig, lyssnade jättefint o blev riktigt låg o fin.
Jag gillar att rida barbacka, får bättre känsla då!
Så länge det inte går för fort i traven... ;)
Släppt ut älsklingen i hagen igen med Kåre sen fick dom kvällsmat.

Nu sitte jag hemma i soffan o myser med popcorn o cola :)
Ska snart hoppa i säng o försöka sova lite.
Ska upp o jobba i morgon igen!

Skickar en liten kram till alla vännerna där ute.
Alla behöver vi en kram nån gång :)

Nattis

Kommentarer
Postat av: mickis

vilken jobbdag gumman :( kram till dej...

2009-05-16 @ 10:22:11
Postat av: Amanda & Oscar

Kraaaaaam till dig också!!

2009-05-16 @ 10:47:17
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: ann-sofie

Kram till också :)

2009-05-16 @ 11:22:00
URL: http://ann-sofiepalm.devote.se
Postat av: Sofia & Olivia

En bamsekram tillbaks!

2009-05-16 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0