I made my mind up

Nu har det bestämt o klart.
Callisto flyttar till Östansjö på bete om tre veckor o sen blir han kvar där.
Har varit ganska så kluven ett tag men nu har jag bestämt mig.
Har lite dåligt samvete att han ska få flytta igen men jag tror att det blir bra.
Jag o C har stått hos Anna lite över ett år o det har fungerat men jag har inte känt mig riktigt hemma!
Stallet kommer bli så bra när det är klart o kåre o Anna är trevliga men det räcker liksom inte.
Har pratat med Anna igår o hon har redan fixat en häst som kommer samma dag som C åker.
Lina har erbjudit mig stallplats hos henne o jag tror att det kommer bli toppen.
Det är en lättsam o skön stämning i stallet o jag trivs jättebra med Lina o Carina.
Jag kommer få nära till ridbana som går att hyra o jag kan rida för Lina lite oftare :)

Igår fick vi sommarhagen klar..
Längar tills vi kan släppa Troy, Smefax o Callisto där!
Kan tänka mig att det brallas en hel del :)


Sommarhagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0