Jag har bara dregglat!

Jag älskar mitt jobb, för det mesta iallafall men idag var det kämpigt.
Man har ett shema att följa men när man jobbar med människor så vet man aldrig!
Idag blev det stress o man hann inte så sin rast.
Hela kvällen blir helt fel men man får lov att hålla en god min..
Vilka skådespelare man är!

Jag o Emma tog en stund för oss själva efter jobbet för att varva ner.
Vi passade på att ta en munkätar tävling.
Ni vet när man inte får slicka sig runt munnen..
Mellan skrattattackerna försökte vi få i oss munkarna.
Båda jag o Emma hade hela läpparna fulla i socker.
Helt plötsligt var Emmas läppar nästan rena.
Innan jag han anklaga henne för fusk förklarade hon att hon inte hade slickat sig runt munnen!
Jag har bara dregglat!! :)
HAHA!


Så här kan man se ut o känna sig efter en påfrestande arbetsdag!


ÄlsklingsÄmma o JennySöt
(Våra respektive smeknamn på varanda)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mums vill också ha munk!! Haha va söta ni är ;)

2009-05-08 @ 00:06:52
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0