Kakmonster!!

Idag har jag haft turen att umgås både med Lina o Eleonor!
Lucky me :)
Spenderade hela morgonen med att ränna runt på hästbutiker med Lina.
Hon va på jakt efter Prob (?), ett medel som ska hålla mygg o knott borta från stackars Smefax!
Annars förvandlas vackra Smefax till Skabben.. i år igen :(
Håller tummarna för att det ska bli ett lindrigt år.
Själv hittade jag tunna ridhandskar till sommaren, ryktsten för att bli av med den sista vinter pälsen..
Inte på mig, alltså på Callisto!
Själv använder jag veet ;)
Köpte också nya knästrumor, måste ju variera outfiten lite då i då.
Ridbyxor o gröna stumpor den här gången!

Var hem till Ellis på fm o åt nästan upp hennes kakor.
Det är farligt för formen att ha en bästa kompis som kan baka.
Men jag säger som en vän, rund är också en form! :)



Nut and chocolate chip cookies
by Ellis :)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det läggdags.
Ska till Kristinegymnasiet i morgon o informera lite om facket.
Är smått nervös över att prata inför en hel klass men det är väl bara o läsa på materialet så går det nog bra!
Tur att jag har Mickis som ska genomlida detta tillsammans med mig.
Handsvett here i come! ;)
Känns ganska mysko o föreläsa inför en klass på skolan där jag nyss gick..
Det känns som igår men igentligen har det gått 4 år sen jag tog studenten.
Helt sjukt va gammal jag börjar bli..
Rullator o hemtjänst nästa..

Sleep tight.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0