Kräftor!

Hade en liten kräftskiva igår med Nårsa o Lina.
Isak o Emil fick hålla sig till brukmat o smörgås :)
Gud va gott det är med kräftor!
Självklart ska det vara rostad macka med smör o majonäs också.
Jag kan sitta en hel kväll o bara käka!
Matvraket har talat :)
Jag hade planerat på att ta nått glas vin men med Linas små förvärkar blir man ju lite nervös ;)
Passade på att sova där eftersom Mats skulle ut o slarva!
Så kunde jag kika till hästarna på morgonen innan jag åkte till jobbet..
Hade hur som helst jättemysigt med flicksen o busbarnen.
Thank u darlings!

Jobbade mellan 7-13 idag, så lagomt arbetspass!
Fick nästan lov att skruva upp en magnel så jag höll på att få ett smärre raseriutbrott där i tvättstugan..
Jävla stenålders maskin!!
Min käre Malin höll mig dock vid mina sinners fulla bruk dagen igenom :)

Susade ner till Lina efter jobbet..
Fikade o myste, det blev nästan en power nap i lekrummet men jag höll mig vaken ;)
Tog ut min pålle på en lite tur på em.
Han skötte sig så himla bra!
Man trodde att han skulle va lite störd o hoppig eftersom det är ett helt nytt ställe o så.
Det enda han gjorde va att trampa runt lite i stallgången sen va han lugn.
Lyckades jobba honom riktigt fint på vår lilla tur.
Skoj Skoj!!
Stackars Smefax har börjat klia sig.. redan..
Så idag blev det spray, tjärsalva o det fula silvertäcket :(
Han ser ut som en liten alien..
C o Troy tyckte han va helskum!
Stackars Faxen..

Nä nu väntar jag på att pojkarna ska komma hem efter sin lilla fisketur.
Gissa vad vi ska äta? ;)
Kräftor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0