No sleep no sleep

Då ligger man här igen med datorn i sängen..
Kan inte sova :(
Bara 5 timmar kvar tills älskligen kommer hem.
Sitter o tittar på alla vi barn i bullerbyn :)
Finns nog ingen mysigare film.
Så hade jag velat bo :)
Bo långt ute på landet o bli lite lagom bohem.
Barfota barn som jag är!

"Pappa säger att Svea är klokare än alla vi barn i bullerbyn tillsammans"

"Nu vill jag ha falukorv på denna sköna dag, o det ska vara falukorv av allra bästa slag.
Ja den ska vara himla god o flera meter lång o sen fara hem till bullerbyn med munter lek o sång!"



Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Sugen på en ny design till bloggen?

Jag gör designen efter dina önskemål och jag gör set till ett pris av INGENTING! Bra va?

Itresserad?

Klicka dig in på min blogg och skicka iväg din beställning.

Du kan även mejla direkt till: [email protected]

2009-05-30 @ 06:47:43
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0