Öldrickning o skräckfilm

Idag har Daniel o Niklas varit här o druckit öl med Per.. igen ;)
Tänk om en annan fick dricka öl så där på en vardag..
Är iof ledig i morgon så man kanske skulle ta en jag också?
Men cola är ganska gott det också..
Ostkrokar o cola är det bästa jag vet!
Men är det nått jag inte gillar är det skräckisar.
När jag va mindre gillade jag dom o kunde sova som ett barn efteråt!
Det är ok att se dom men sen..
Jag kryper upp till Per o blundar hårt för att slippa se alla skyggor o annat läskigt.
Kudden ligger tätt över öronen hela natten kan jag lova..
Hua.
Kan ni gissa vad pojkarna tittar på ikväll?
The Covenant, en snuskigt obehaglig film..
Nån som vill kika på disney med mig efteråt?
Snälla..?



Bra men läskig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0