Träningsvärk i morgon?

Hann med att rida både Smefax o Callisto idag.
Red ut med Smefax,  fick sällskap av Lina fick kämpa på med barnvagen.
En busig Emil i vagnen o lilla magen i vädret är väl inget?
Hade hur som helst en jättemysig tur :)
Kiropraktorn har gjort underverk med Faxen, han har blivit hur mjuk o trevlig som helst att rida.

Sen Lina kom ut till Boda o gav mig o C en lektion.
Gjorde lite olika övningar med bommar.
Förflyttningar mellan bommar o annat skoj :)
Lina la upp 2 travbommar o sen ett kavaletti.
C ser bommarna, lägger öronen framåt o hoppar detta plutthinder som  om det vore en oxer!
Han tycker att dressyren är kul men han älskar att hoppa.
Synd att matte är så feg..
Det är så nyttigt att ha nån som kan titta från marken.
Jag skulle trava försiktigt över bommarna o trava över hindret men ändå laddade han o hoppade.
Lina såg direkt att jag tänkte att han kommer säkert hoppa.
Alltså hoppar han!
Tänk va tankekraften kan göra..
Fick jobba ganska hårt men fan va kul det är.
C gick riktigt fint på slutet  o jag kunde slappna av o sätta mig ordentligt i sadeln..
Är såå nöjd :)

Nu ligger jag i soffan o känner träningvärken komma smygandes..
Är lite småstolt faktiskt :)



Världens bästa :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0